چرخ خیاطی ژانومه یا کاچیران؟[ویژگی هر برند + مدل های برتر✔️]

 

چرخ خیاطی به عنوان یکی از محصولاتی مورد نیاز خانه است که در روزهای اخیر با بالا رفتن قیمت محصولات خانگی باید این نکته را در نظر بگیرید که محصولی برند و با کیفیت خریداری کنید. بسیاری از مردم بین برند چرخ خیاطی ژانومه و چرخ خیاطی کاچیران در دو راهی می مانند و نمی توانند انتخاب یک برند را در ارجحیت قرار دهند. اگر شما هیچ گونه ترجیحی برای انتخاب چرخ خیاطی ندارید، ما در این مقاله دو برند ژانومه و کاچیران را با هم مقایسه می کنیم تا شما بتوانید انتخاب خوب و آگاهانه ای داشته باشید.

 

ویژگی های شاخص چرخ خیاطی کاچیران

چرخ خیاطی کاچیران به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد و کارایی مناسب در دوخت، می تواند انتخاب خوبی برای طرفداران این برند باشد. ویژگی های این محصول به شرح زیر عبارتند از:

1- قیمت مقرون به صرفه و مناسب
2- امکان دسترسی به قطعات
3- بدنه باکیفیت و با دوام
4- سبک بودن بدنه
5- امکان خدمات و مشاوره پس از فروش
6- وجود ابزارهای مختلف دوخت

 

سه مدل از بهترین های چرخ خیاطی کاچیران

در ادامه سه مدل از بهترین چرخ خیاطی های برند کاچیران را از نظر بدنه و دوخت معرفی می کنیم.

· کاچیران مدل ۱۱۲۹:

این مدل چرخ خیاطی کاچیران دارای بدنه محکم و سبکی است و همچین انواع مدل دوختی که برای این نوع دستگاه در نظر گرفته شده، به 84 مدل می رسد. چرخ خیاطی کاچیران 1129 دارای دو قابلیت دوخت دو سوزنه است و قابلیت این را دارد که تا عرض 5 و طول 6 میلی متری برای دوخت را انجام دهد.

· کاچیران مدل ۱۱۵۹:

چرخ خیاطی کاچیران مدل 1159 در بخش ساده دوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی و گلدوزی کاربرد دارد و تا طول 5 میلی متری و عرض 6 میلی متری می تواند کار دوخت را انجام دهد. تعداد برنامه های دوخت در نظر گرفته شده برای این دستگاه 139 برنامه است.

· کاچیران مدل ۱۱۳۹:

این مدل از چرخ خیاطی کاچیران برای دوخت پارچه های ضخیم و نازک می تواند گزینه خوبی باشد. چرخ خیاطی کاچیران مدل 1139 دارای بدنه محکمی است و در عین حال می تواند سبک نیز باشد. دستگاه کاچیران مدل 1139 با سرعت 1000 دور در دقیقه می تواند یک دوخت عالی به شما تحویل دهد.

 

 

ویژگی های شاخص چرخ خیاطی ژانومه

برند ژانومه یکی از قدیمی ترین برندهای ژاپنی است که قدمت صد ساله دارد. چرخ خیاطی ژانومه ژاپن از اعتبار بالایی برخوردار است . این وسیله دارای ویژگی هایی است که در ادامه آن ها را مطرح می کنیم.

1- دارای بدنه محکم و با کیفیت
2- برخورداری از موتور قوی و قدرتمند
3- خدمات و مشاوره لازم و عالی پس از فروش محصول
4- دارای طول عمر بالا
5- امکان دسترسی به تمام قطعات محصول
6- وجود ابزارهای متنوع برای انواع دوخت

 

سه مدل از بهترین های چرخ خیاطی ژانومه

در این بخش می خواهیم سه مدل از بهترین چرخ خیاطی های برند ژانومه را نام ببریم و کمی در مورد آن ها توضیح دهیم. این مدل ها عبارتند از:

· ژانومه آکبند مدل ۷۰۰۰:

دارای 12 مدل دوخت است که می توان از این دستگاه برای دوخت پارچه های ضخیم و نازک استفاده کرد. چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 بدنه محکمی دارد ولی در عین حال دارای وزن سبک است. اگر می خواهید سوزن برای این مدل چرخ خیاطی نصب کنید، بهتر است سایز 9 الی 18 را برای آن در نظر بگیرید.

· ژانومه استوک مدل ۶۷۲:

این چرخ 44 برنامه دوخت دارد و حداکثر طول و عرضی که برای این مدل در نظر گرفته شده به ترتیب 4 و 5 میلی متر است. از چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل 672 می توان برای زیگزاگ دوزی، گلدوزی، سردوزی، راسته دوزی و دکمه دوزی استفاده کرد.

· چرخ خیاطی ژانومه مدل 393mc :

چرخ خیاطی ژانومه مدل mc مانند مدل استوک 672 طول و عرض در نظر گرفته شده برای آن به ترتیب 4 و 5 میلی متر است. این دستگاه برای کارهای از قبیل نازک دوزی، دکمه دوزی، راسته دوزی، گلدوزی و زیپ دوزی کاربرد دارد.

 

 

ژانومه یا کاچیران؟

اگر برای اولین بار قصد دارید چرخ خیاطی بخرید یا تصمیم گرفتید که چرخ خیاطی خود را تعویض کنید، ابتدا باید نیازهای خود را از خرید این محصول بشناسید و سپس در راستای این نیازها اقدام به خرید چرخ خیاطی کنید. ممکن است شما نیز، پس از مطالعه ویژگی های چرخ خیاطی کاچیران و چرخ خیاطی ژانومه سردردگم شوید و با خود بگویید کدام یک از این دو برند می تواند مناسب باشد؟ در ادامه این دو برند را از لحاظ کیفیت، کارایی، تنوع مدل های دوخت، قیمت و خدمات پس از فروش مقایسه می کنیم تا آگاهانه اقدام به خرید کنید.

1- مقایسه در کیفیت

هر دو محصول کیفیت خوبی دارند و می توانند جو بازار را برای خرید رقابتی تر کنند. اگر بخواهیم کیفیت این دو محصول را به طور دقیق بررسی کنیم، می توان گفت که کیفیت چرخ خیاطی های ژانومه به نسبت کاچیران بالاتر است و این موضوع دلیل بر آن نمی شود که برند کاچیران، برند باکیفیتی نیست.

2- مقایسه در کارایی

موتور و سیستم کامپیوتری چرخ خیاطی های کاچیران کیفیت خوبی دارند، اما در مقایسه با چرخ خیاطی های ژانومه می توان گفت که برند ژانومه از موتور باکیفیتی برخوردار است. همان طور که در بخش ویژگی های این دو محصول صحبت کردیم، دسترسی به قطعات چرخ خیاطی برند کاچیران راحت تر است و می توان به راحتی قطعات این محصول را خریداری کرد، اما پیدا کردن قطعات ژانومه می تواند کمی سخت باشد.

3- مقایسه در تنوع مدل ها

چرخ خیاطی های برند کاچیران مدل های مختلفی را برای انواع دوخت ها ارائه می دهند و کاملا به نیازهای کاربران می توانند پاسخ دهند، اما چرخ خیاطی های برند ژانومه به دلیل داشتن چرخ های مخصوص قدرت این را دارند که برنامه های مختلف دوخت را در اختیار کاربران قرار دهند و همچنین از طرح های خاصی برخوردار هستند.

4- مقایسه در خدمات پس از فروش

هر دو برند پس از فروش، خدمات خوبی را برای کاربران در نظر گرفته اند. پس از خریداری چرخ خیاطی های کاچیران و ژانومه در صورت مشکل می توانید با نمایندگی این برندها، نزدیک محل سکونت خود در ارتباط باشید و مشکل محصول خود را با آن ها در میان بگذارید.

5- مقایسه در قیمت چرخ خیاطی

برند کاچیران جز برندهای داخلی است، به همین دلیل می توان گفت که چرخ خیاطی های کاچیران قیمت مقرون به صرفه ای در مقایسه با چرخ خیاطی های برند ژانومه دارد.

در انتها لازم است بگوییم که تنظیم کشش نخ و دکمه های تنظیم کننده نیز می توانند نقش مهمی در دوخت داشته باشند. پس حتما به سیستم ماسوره گذاری این دو محصول دقت کنید.

 

 

سخن آخر

بر اساس بررسی های انجام شده و مقایسه این دو محصول می توان گفت که هر دوی آن ها می توانند انتخاب خوبی برای دوخت و دوز باشند. هر کدام از این چرخ خیاطی ها در بخش هایی بر دیگری برتری دارند و این انتخاب می تواند به سلیقه و دیدگاه شما بستگی داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *