بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه ژاپنی

چرخ خیاطی ژانومه را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای موجود در عرصه خیاطی و دوخت و دوز دانست. محصولات این برند از محبوبیت بسیار زیادی در میان مصرف‌کنندگان برخوردار است و دلیل این امر، کیفیت بالای ساخت، کاربردهای متنوع، ماندگاری بالا و مواردی از این قبیل است. ژانومه نیز همچون سایر برندهای فعال در زمینه خیاطی، چرخ خیاطی‌ها خود را در انواع و مدل‌های بسیار گوناگونی تولید و روانه بازار کرده است. هر کدام از مدل‌های چرخ خیاطی ژانومه دارای ویژگی‌ها کاربردی خاصی هستند. در ادامه این مطلب از زاگسون با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه ژاپنی بپردازیم.

 

معرفی چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین دستگاه‌های موجود در زمینه دوخت و دوز دانست که قدمتی بیش از 100 سال دارد. کمپانی ژاپنی ژانومه در سال 1921 میلادی و در شهر توکیو ژاپن تأسیس شد و در زمینه تولید دستگاه‌های خیاطی فعالیت خود را آغاز کرد. این برند ژاپنی اکنون دارای چندین خط تولید در ژاپن، تایلند و تایوان است و محصولات متنوعی را تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کند.

با وجود اینکه کمپانی ژانومه قدمتی بیش از 100 سال دارد، چرخ خیاطی‌های این برند در حدود 50 سال پیش وارد ایران شد. این چرخ خیاطی‌های که در کشور ژاپن تولید شده بودند، از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار بودند و همین موضوع باعث شد تا با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شوند. امروزه نیز محصولات این کمپانی در بازار ایران حضور دارند و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، بهترین گزینه را از میان انواع آن‌ها انتخاب کنید.

 

تنوع محصولات ژانومه

کمپانی ژانومه محصولات مختلفی را در زمینه خیاطی تولید می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتو صنعتی، اتوپرس و چرخ خیاطی‌های ساده و صنعتی اشاره کرد. بدون تردید، چرخ خیاطی‌های ژانومه را می‌توان محبوب‌ترین محصولات این کمپانی دانست که از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. چرخ خیاطی‌های این برند ژاپنی را به طور کلی می‌توان در سه دسته مکانیکی، کامپیوتر و صنعتی جای داد. در ادامه مطلب، به معرفی و بررسی مختصر محبوب‌ترین مدل‌های چرخ خیاطی ژانومه ژاپن می‌پردازیم.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 802

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 802

 

چرخ خیاطی ژانومه 802 را می‌توان یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین محصولات این کمپانی دانست که از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است. این چرخ خیاطی را می‌توان جزء دستگاه‌های مکانیکی تمام اتومات ژانومه دانست که از هیچ کیت الکتریکی بهره نمی‌برد. همین موضوع باعث شده تا مدل 802 چرخ خیاطی‌های این کمپانی وابسته به قطعه خاصی نبوده و تعمیر آن بسیار ساده و انجام‌پذیر باشد. ژانومه مدل 802 دارای ویژگی‌های خاصی است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سیستم تنظیم سرعت
  • سیستم نخ قطع کن دستی
  • تنظیم موقعیت سوزن
  • برخورداری از 24 مدل دوخت
  • قاب ماکو تمام دور
  • ژتون خور
  • کف تخت
  • بدنه فلزی

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 7100

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 7100

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 7100 را می‌توان یکی از مدل‌های پرفروش این برند دانست. جنس بدنه این چرخ خیاطی از فایبرگلاس بوده و قطعات داخلی آن از آلومینیوم سبک تشکیل شده است. جالب است بدانید که در بازار ایران، چرخ خیاطی مدل 7100 ژانومه را با نام ژانومه مدل کاوری می‌شناسند. این مدل چرخ خیاطی ژانومه نیز در دسته چرخ خیاطی‌های مکانیکی قرار می‌گیرد؛ به عبارتی، تمام قطعات آن محرک هستند. این موضوع تعمیر چرخ خیاطی ژانومه مدل 7100 را آسان می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی محبوب و پرفروش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 135 مدل دوخت
  • ترانس فابریک
  • بازو آزاد
  • دوخت کشیده شده
  • کامپیوتری بودن
  • جادکمه اتومات
  • بدنه فایبرگلاس

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 7000

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 7000

 

چرخ خیاطی ژانومه 7000 را می‌توان یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند در ایران دانست که به وفور در کارگاه‌های تولید پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از خصوصیات موجود در این دستگاه خیاطی موجب شده است که مدل 7000 جزء چرخ خیاطی‌های محبوب افراد فعال در حوزه خیاطی قرار بگیرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به سیستم نخ قطع کن و سیستم تک دوخت اشاره کرد. توجه داشته باشید که چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 دارای حافظه و سیستم ویرایش دوخت است؛ دو ویژگی کاربردی که کار با آن را آسان می‌سازند. از دیگر ویژگی‌های چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 130 مدل دوخت
  • ترانس فابریک
  • بازو آزاد
  • دوخت کشیده شده
  • کامپیوتری
  • بدنه فایبرگلاس

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 672

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 672

 

چرخ خیاطی ژانومه 672 را می‌توان یکی از پراستفاده‌ترین دستگاه‌های این برند ژاپنی دانست که تولید آن سال‌ها پیش متوقف شده است. با این وجود، مدل 672 امروزه نیز بسیار پرطرفدار بوده و با قیمت‌های قابل توجهی خرید و فروش می‌شود. چرخ خیاطی ژانومه مدل 672 از بدنه و قطعات تمام فلزی بهره می‌برد؛ موضوعی که باعث کیفیت بالا و ماندگاری آن شده است. در این مدل از چرخ خیاطی ژانومه امکان نصب انواع پایه‌های لبه‌دوزی، زنجیره‌دوزی و سردوزی وجود دارد. چرخ خیاطی ژانومه مدل 672 دارای ویژگی‌ها و خصوصیات بسیار متمایزی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه فلزی
  • ژتون خور
  • دوخت کشیده شده

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 627

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 627

 

شاید بتوان چرخ خیاطی ژانومه مدل 627 را می‌توان بهترین گزینه چرخ خیاطی خانگی و نیمه صنعتی دانست. این چرخ خیاطی دارای 20 نوع مدل دوخت ساده و ترکیبی بوده و می‌تواند به خوبی نیازهای شما را برطرف سازد. این مدل از چرخ خیاطی‌ها ژانومه دارای انواع پایه‌های حرفه‌ای همچون، پایه‌های جادکمه، پایه سردوز، پایه قیطان دوزی و… است و بدین ترتیب، قابلیت‌های متعددی را در اختیار اپراتور قرار می‌دهد. چرخ خیاطی مدل 627 نیز در دسته دستگاه‌های مکانیکی ژانومه قرار می‌گیرد و دارای خصوصیات و ویژگی‌های جالب توجهی است. برخی از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • وسایل فابریک
  • بازو آزاد
  • بدنه فلزی
  • اکسل

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل: 625

آخرین دستگاهی که در این مطلب به شما عزیزان معرفی می‌کنیم، مدل 625 از چرخ خیاطی‌های ژانومه است. این چرخ خیاطی از نوع ژتون سرخود است که کاربردی خانگی و نیمه صنعتی دارد. یکی از ویژگی‌های خوب چرخ خیاطی مدل 625 ژانومه توانایی دوخت 24 مدل گلدوزی است؛ موضوعی که باعث محبوبیت آن در میان بانوان شده است. بدنه این چرخ خیاطی از جنس فلز ساخته شده است. به همین دلیل چرخ خیاطی ژانومه مدل 625 از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار است و شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن بهره ببرید.

 

عوامل انتخاب بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه

در هنگام انتخاب و خرید چرخ خیاطی ژانومه مناسب، باید به نکات متعددی توجه داشته باشید تا خریدی مفید و لذت‌بخشی را تجربه کنید. توجه به چند نکته ساده و کاربردی باعث می‌شود تا شما خریدی مقرون به صرفه و کاربردی انجام دهید و برای تهیه چرخ خیاطی مورد نیاز خود، متحمل هزینه‌های اضافی نشوید. در بخش زیر به برخی از این نکات مهم اشاره می‌کنیم.

 

نوع کاربری

در انتخاب چرخ خیاطی مناسب، حتماً به نوع کاربری و موارد مصرف آن توجه کنید. بدین ترتیب، چرخ خیاطی ژانومه متناسب با کاربری و فعالیت خود را خریداری خواهید کرد. این موضوع می‌تواند سرعت فعالیت شما را افزایش داده و تاثیر چشمگیری بر بازدهی کار داشته باشد. چرخ خیاطی‌های ژانومه در انواع راسته‌دوز، سردوز، میاندوز و … وجود دارند و شما باید گزینه متناسب با فعالیت خود را انتخاب کنید.

 

نوع مواد

توجه به نوع مواد و پارچه‌ای که قصد دوخت و دوز آن را دارید، می‌تواند کمک شایانی در انتخاب دستگاه مناسب با نیاز شما باشد. برای دوخت و دوز انواع پارچه‌های ضخیم، ظریف، چرمی و… نیاز به چرخ خیاطی متناسب با آن پارچه دارید. بنابراین، در هنگام انتخاب مدل چرخ خیاطی خود، حتماً این نکته را در نظر داشته باشید.

 

ویژگی های مورد نیاز

توجه داشته باشید که چرخ خیاطی انتخابی شما، دارای ویژگی‌هایی باشد که برای انجام فعالیتتان ضروری است. به عنوان مثال، ممکن است شما نیاز به ویژگی‌هایی همچون، برش خودکار، تنظیم طول بخیه و… داشته باشید. در این صورت باید توجه ویژه‌ای به ویژگی‌های چرخ خیاطی انتخابی داشته باشید؛ چراکه هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند.

بودجه

در مرحله آخر باید به بودجه خود توجه داشته باشید. با تعیین بودجه مشخص برای خرید چرخ خیاطی ژانومه، شما می‌توانید در محدوده مشخصی به دنبال دستگاه متناسب با نیاز خود بگردید. این موضوع باعث می‌شود که وقت کمتری را برای انتخاب و خرید چرخ خیاطی صرف کرده و بهترین گزینه ممکن را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *