راهنمای خرید چرخ خیاطی استوک (مهم ترین نکاتی که قبل از خرید باید بدانید)

واژه استوک در فرهنگ و لغت انگلیسی به معنای کالایی می باشد که در انبار وجود دارد. در فرهنگ ایران این واژه به کالاهایی اطلاق می شود که در کشورهای پیشرفته کارکردهای پایینی داشته اند و سپس این کشور ها این گونه کالاها را جمع آوری کرده و به سایر کشور ها ارسال می نمایند. در واقع در ایران استوک به کالای کارکرده یا دست دوم اطلاق می شود.

 

چند دلیل برای خرید چرخ خیاطی استوک

دلایل متعددی برای خرید چرخ های استوک وجود دارد که می توان به چند نمونه از این دلایل اشاره کرد:
یکی از دلایل خرید این نوع از چرخ های خیاطی قیمت مناسب چرخ های استوک نسبت به چرخ های آکبند است که می تواند گزینه خوبی برای افراد مختلف، به خصوص در کارگاه های خیاطی محسوب شود.
از دلایل دیگر خرید چرخ های استوک کارایی نسبتا خوب قطعات چرخ های استوک می باشد. این چرخ ها چون نسبت به مدل های فعلی قدیمی تر هستند معمولا قطعات خوب و مقاوم تری در آن ها به کار رفته است.
قابلیت ارتقا این چرخ ها نیز یکی دیگر از دلایل خرید آن ها محسوب می شود. برخی از چرخ های استوک قابلیت اضافه کردن امکانات جدید را دارند.
تنوع مدل از برندهای مطرح دنیا نیز از دلایل دیگر خرید چرخ های استوک است. خیلی از افراد ترجیح می دهند استوک یک برند مطرح را با قیمت مناسب داشته باشند تا از یک برند جدیدی که تازه راهی بازار شده است خریداری نمایند.

 

نکات مهم قبل از خرید چرخ خیاطی استوک

برای خرید چرخ های استوک به موارد زیر توجه کنید تا بتوانید یک خرید خوب را تجربه نمایید:
هنگام خرید چرخ های استوک ادعاهای فروشنده را بدون اثبات قبول نکنید! بنابراین اگر فروشنده ادعایی در رابطه با کارایی چرخ مطرح می کند حتما خودتان آن را امتحان کنید یا چند روزی را بابت امتحان کردن چرخ، از فروشنده زمان بخواهید.
اگر قرار است چرخ استوک بخرید از برندهای معتبر خریداری کنید. هر چند به علت استفاده نادرست در برخی موارد چرخ های برندهای خوب نیز آسیب می بینند، اما در هر حال برندهای معتبر مزایایی دارند که خیلی از برندهای معمولی بازار آن مزایا را ندارند!
فلز همیشه بهتر از پلاستیک است، این جمله گرچه درست است، اما همه جا صدق نمی کند. اگر قصد خرید چرخ استوک فلزی و سنگینی را دارید تنها به فلزی بودن آن بسنده نکنید و حتما تکه ای پارچه با خود ببرید و کیفیت دوخت های مختلف چرخ را امتحان کنید.
بهتر است با شخصی به خرید بروید که با انواعی از چرخ های خیاطی آشنا است و اطلاعات خوبی دارد. دقت نمایید که تمام قطعات را بررسی کنید تا شکستگی در آن ها وجود نداشته باشد.

 

چند نمونه از بهترین چرخ خیاطی های استوک بازار

اگر قرار است چرخ خیاطی استوکی بخرید، بهتر از برندهایی خریداری نمایید که قطعات و لوازم یدکی خوبی دارند؛ این مورد در خرید چرخ استوک بسیار مهم است. به خصوص دقت نمایید که چرخ کارایی خوبی نیز داشته باشد. در ادامه چند نمونه از برندهای خوب را برای خرید استوک به شما معرفی می کنیم:

 

استوک ژانومه

چرخ خیاطی های استوک ژانومه جز استوک های بسیار خوب می باشند که شامل قابلیت های دوخت متنوع، سر و صدای کم، ماسوره پیچ های خودکار و سایر ویژگی هایی است که سبب شده است افراد زیادی به آن علاقمند شوند. برند ژانومه از سال 2000 میلادی برای کاهش هزینه ها کارخانه های تولیدی خود را به تایوان منتقل کرده است.

 

استوک مامی لوک

چرخ خیاطی های استوک مامی لوک یکی از برندهای مطرح ژاپنی است که گرچه امروزه ژاپن آن را تولید نمی کند و تولید آن را به کشور تایوان واگذار کرده است، اما استوک این برند طرفداران خاص خود را دارد.

 

استوک بیبی لوک

چرخ های بیبی لوک ساخت کشور ژاپن هستند. کیفیت بالای قطعات و لوازم جانبی موجود در بازار، استوک این برند را به یکی از چرخ های محبوب برای تولیدی ها تبدیل کرده است.

 

استوک ژوکی

برند ژوکی ساخت کشور ژاپن است. قابلیت دوخت های متنوع، سیستم قاب ماکوی فوق العاده، سیستم فشار پایه و بسیاری از امکانات دیگر سبب شده است که استوک های این برند طرفداران زیادی را داشته باشد.

 

چرخ خیاطی استوک را چگونه و از کجا بخریم؟

شما باید چرخ خیاطی های استوک را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید زیرا این چرخ ها دارای گارانتی نیستند. بنابراین فروشگاه عرضه کننده آن، مسئول خدمات پس از فروش محصول است. بهتر است هنگام خرید از فروشگاه تعهدی بابت لوازم یدکی چرخ خیاطی به عنوان تعهد گارانتی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *