راهنمای خرید اتو بخار مخزن دار

اتو بخار مخزن دار یک خرید بسیار کاربردی و مفید برای خانه و محیط کار است. با توجه به این که این تجهیزات در مدل های متنوعی طراحی و تولید می شوند، می توان از آن ها برای رفع چین و چروک های عمیق انواع لباس، پرده، رو مبلی و … استفاده نمود.

انواع اتوهای بخار که مخزن مستقل دارند بر اساس معیار های خاصی گروه بندی می شوند و هر یک امکانات و قابلیت های متنوع دارند. برخی از این نوع اتو ها قدرت بخاردهی بالایی دارند و برخی دیگر نیز از متریال با کیفیت تهیه شده اند؛ که تاثیر بسزایی در اتوکشی ساده تر در بازه زمانی کمتر دارند. در مجموعه امیرعلی دوخت نمونه های متفاوت از اتو مخزن دار تولید شده برند های مختلف وجود دارد که شما می توانید بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین محصول را خریداری نمایید.

 

معرفی انواع اتو بخار مخزن دار

این تجهیزات یکی از کاربردی ترین اقلام برای استفاده خانگی و محیط های کاری هستند. اگر اطلاعات زیادی در حوزه تجهیزات خیاطی ندارید بهتر است بدانید که این انواع اتوهای بخار که مخزن جداگانه دارند، در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند.
اندازه مخزن مدل های خانگی کوچک و جمع و جور است، در مقابل مدل های کارگاهی به دلیل انبوه حجم کاری با مخزن بزرگ تر تولید می شوند. علاوه بر اندازه مخزن، این تجهیزات بر اساس نوع کاربرد نیز در گروه بندی متفاوتی قرار میگیرند که شامل موارد زیر هستند:

 

اتو بخار مخزن دار ایستاده

 

اتو بخار مخزن دار ایستاده

 

در سال های اخیر افراد برای افزایش رفاه خود حاضر به پرداخت هزینه های متعددی شده اند، تولیدکنندگان انواع اتوهای بخار از این مورد به نفع خود استفاده کردن و انواع اتوهای مخزن دار ایستاده نمونه متفاوت و جدید از اتو های بخار هستند که امکان اتوکشی ساده انواع پرده و والان را برای شما فراهم کرده است. با کمکی این تجهیزات می توانید لباس های مجلسی را به چوب رختی آویزان و به همانگونه اتوکشی کنید.

 

اتو بخار مخزن دار دستی

 

اتو بخار مخزن دار دستی

 

این مدل نمونه مشابه از انواع اتوهای بخار معمولی است که برای استفاده از آن به یک میز اتو نیاز دارید. این تجهیزات قدرت و فشار بخار خوبی دارند و می توانید انواع پارچه و لباس را با آن اتوکشی نمایید. اتو مخزن دار دستی انتخاب ایده آل برای محیط های کاری و تولیدی ها به شمار می آیند.

 

نکات مهم در انتخاب اتو بخار مخزن دار و تعیین نیازهایتان

پس از آشنایی با انواع اتو های بخار مخزن دار و ویژگی های هر یک، بدون شک به فکر خرید یکی از مدل های کاربردی آن افتاده اید، اما قبل از خرید بهتر است به نکات مهمی که می تواند در خرید شما تاثیر گذار باشد دقت کنید. این نکات شامل موارد زیر هستند:

 

ظرفیت مخزن

 

ظرفیت مخزن

 

انواع اتوهای مخزن دار در ابعاد مختلف طراحی و تولید شده اند و دارای مخزن هایی با گنجایش آب متفاوت هستند. با توجه به کارایی فوق العاده این تجهیزات از آن ها در کارگاه های تولیدی بزرگ نیز استفاده می شود. با توجه به این که حجم کاری این مجموعه ها بسیار بالا است بهتر است به سراغ اتو هایی با مخزن بزرگ بروید زیرا برای اتوکشی حجم زیاد لباس، مخزن بزرگ‌تر مناسب‌تر است.

 

قدرت بخار

 

 

راهنمای خرید اتوبخار مخزن دار، قدرت بخار اتو

 

یکی از المان های تاثیر گذار در خرید و قیمت اتو بخار مخزن دار، میزان بخار آن است. هرچه قدرت بخاردهی این تجهیزات بالا باشد استو کشی ساده تری را تجربه خواهید کرد پس در حین خرید توجه کنید که قدرت بخاردهی آن کمتر از 2000 وات نباشد.

 

فشار بخار

 

یکی از نکات مهم در هنگام خرید اتو بخار توجه به فشار بخار اتو است

 

 

هرچه توان مصرفی اتو بخار بالا تر باشد می توان از مزیت فشار بخار بیشتر بهره مند شد. با توجه به اینکه عامل اصلی صاف کردن چین و چروک های پارچه بخار است؛ پس باید دقت داشته باشید که برای پارچه های ضخیم تر به میزان بخار بیشتری نیاز دارید. گفتنی از که با افزایش فشار بخار این نوع اتو می توان به سادگی عمیق ترین چین و چروک های پارچه را برطرف نمود.

 

جنس کفی

 

جنس کفی اتو

 

از دیگر معیار های انتخاب و خرید اتو بخار مخزن دار می توان به متریال بکار رفته در تولید آن اشاره کرد. در تولید این تجهیزات از کفی هایی با جنس استیل، تیتانیوم، سرامیک و … استفاده شده که تاثیر بسزایی در قیمت این محصول دارند. اگر به دنبال خرید محصول با کیفیت و کاربردی هستید بهتر است به سراغ اتوهایی بروید که در تولید آن ها از کفی سرامیکی یا تفلون استفاده شده، زیرا علاوه بر اتوکشی ساده تر؛ سرعت اتوکشی را نیز افزایش می دهد.

 

قابلیت‌های اضافی

اتو وظیفه صاف کردن چین و چروک های پارچه را دارد، با این وجود خب می توان گفت که همه اتو ها این قابلیت را دارند چرا باید برای خرید نمونه های مختلف، بیشتر هزینه کرد. قابلیت های اضافه از مهم ترین دلایل افزایش قیمت اتو بخار مخزن دار هستند، این تجهیزات مجهز به سیستم قطع کن خودکار، بخاردهی عمودی، سیستم ضد رسوب و .. را دارند که تاثیر بسزایی در کیفیت اتو کشی لباس ها خواهد داشت.

 

توان مصرفی

 

توان مصرفی اتو

 

همانطور که عنوان شد برای اینکه بتوانید لباس ها را در بازه زمانی کوتاه با بهترین کیفیت و به ساده ترین شکل اتو زد بهتر است از مدل اتو های بخار مخزن دار با توان مصرفی 2000 وات یا بیشتر استفاده نمایید.

 

حجم اتوکشی

انواع اتو های بخار مخزن دار در مدل های مختلف تولید می شوند که یکی از وجوه تمایز مدل های آن، ابعاد و گنجایش مخزن آن است. اگر در هر نوبت اتو باید حجم زیادی از لباس، پرده، رو مبلی، ملحفه و … را اتو کنید، بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که مخزن بزرگ دارند زیرا هرچه مخزن بزرگتر باشد، زمان بیشتری برای اتوکشی در اختیار خواهید داشت.

 

نوع لباس

این مورد را میتوان مختص به محیط های کاری دانست، با توجه به این که برخی تولیدی های پوشاک مختص به تولید یک نوع لباس مثل انواع پیراهن، کت، شلوار، مانتو و … هستند؛ پس می توان با توجه به نوع لباس و جنس پارچه آن اتو بخار مخزن دار مناسب را انتخاب و خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *