تفاوت چرخ خیاطی راسته دوز زوجی A6000R و A6000-D

چرخ خیاطی راسته دوز زوجی A6000R

چرخ خیاطی های زوجی به ویژه مدل راسته دوز آن یکی از محبوب ترین چرخ ها در حوزه چرخ و دوخت و دوز محسوب می شوند. چرخ خیاطی راسته دوز زوجی A6000R نسبت به کیفیتی که دارد، قیمت بسیار مناسبی داشته و قابل استفاده برای خیاطان مبتدی تا پیشرفته است. نوع دوخت این چرخ شامل دوخت انواع مدل پارچه نازک، توری، ضخیم متوسط به بالا و تریکو است. این محصول فاقد سیستم تنظیم کشش نخ و سیستم تیغه اتوماتیک است. و از ویژگی‌ های این چرخ می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

· قابلیت تغییر و تنظیم سوزن بسیار سادگی
· دوخت تک بخیه
· بهینه در مصرف برق
· لرزش و صدای کم
· مقاومت بالا در برابر نوسان برق که محافظ سلامت دستگاه خواهد بود.

 

چرخ خیاطی راسته دوز زوجی A6000-D

یکی دیگر از مدل های محبوب چرخ زوجی، چرخ راسته دوز زوجی A6000-D است. این چرخ محصول بسیار بادوام و پرکاربردی است که مجهز به تجهیزات بسیاری همچون سوزن نخ کن خودکار، نخ قطع کن، روغن کاری خودکار، موتور دایرکت درایو و… است. این چرخ صنعتی کامل‌ ترین چرخ خیاطی موجود در بازار است که سرعت بالایی در دوخت دارد و همین به شما کمک می کند تا بتوانید هر چه سریعتر لباس هایی که قرار است به کارفرما تحویل دهید را بسیار تمیز و با سرعت بدوزید. از دیگر ویژگی های چرخ راسته دوز زوجی A6000-D می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· امکان تنظیم سرعت
· امکان تنظیم موقعیت سوزن
· تنظیم خودکار سوزن نخ کن و روغن کاری
· لوازم جانبی برای تعمیر در صورت نیاز مانند پیچ گوشتی مخصوص
· سرعت و قدرت موتور: 5000 دور در دقیقه
· قابلیت دوخت پارچه های نازک، متوسط و ضخیم

 

تفاوت های چرخ خیاطی های راسته دوز زوجی A6000R، A6000-D در چیست

در حالت کلی باید گفت که راسته دوز های سری 6000 چرخ خیاطی زوجی بسیار باکیفیت و محبوب هستند. اما، تفاوتی هایی بین این دو وجود دارد که اساس ساختار این دو محصول را تشکیل داده است. اولین تفاوتی که بین چرخ راسته دوز زوجی A6000-D و چرخ خیاطی راسته دوز زوجی A6000R وجود دارد، قیمت این دو محصول است. چرخ A6000-D به دلیل امکانات بیشتر کمی گران تر از چرخ راسته دوز مدل A6000R است. به علاوه چرخ A6000-D مجهز سیستم برش نخ خودکار است که به فرایند خیاطی سرعت می‌ بخشد. برای استفاده در تولیدی ها پیشنهاد می شود چرخ A6000-D به دلیل سرعت بالای دوخت استفاده شود. اما، اگر مبتدی هستید و تمایل دارید چرخی را تهیه کنید که بادوام باشد و تا مرحله پیشرفته نیز بتوانید از آن استفاده کنید، چرخ A6000R گزینه مناسبی است.

 

چرخ خیاطی راسته دوز زوجی A6000-D به چه کسانی پیشنهاد می شوند؟

خیاطان با سابقه و تولیدی ها که باید محصولاتی در تیراژ بالا تولید کنند، به چرخی احتیاج دارند که سرعت بالایی داشته باشد و تجهیزاتی که روی آن تعبیه شده نیز روند کار را برای آن ها راحت تر کند. این ها ویژگی چرخ زوجی A6000-D است که مجهز به سوزن نخ کن، نخ قطع کن و تعویض روغن خودکار است.

 

چرخ خیاطی راسته دوز زوجی A6000R به چه کسانی پیشنهاد می شوند؟

افرادی که تازه شروع به کار کرده اند بهتر است چرخ خیاطی راسته دوز A6000R را تهیه کنند تا بدون تعویض چرخ بتوانند در مراحل بالاتر نیز از همان چرخ استفاده کنند. این چرخ به لحاظ قیمت ارزان تر بوده و مصرف برق پایین تری نیز دارد. البته، افرادی که با صدای چرخ خیاطی نیز مشکل دارند نیز می‌ توانند این محصول را خریداری کنند. چرا که کم صدا بوده و لرزش کمی نیز دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *