چرخ خیاطی خانگی خوب چی بخرم؟ [بهترین چرخ خیاطی های خانگی✅]

افرادی که قصد خرید چرخ خیاطی برای جهیزیه دارند و یا علاقه مند به خیاطی هستند، معمولا با این سوال مواجه می شوند که چرخ خیاطی خانگی خوب چی بخرم؟ چرا که انتخاب و خرید چرخ خیاطی خانگی خوب، در میان تنوع زیاد برندها و مدل های چرخ خیاطی کمی دشوار است. اما ما در ادامه با بررسی ویژگی های یک چرخ خانگی ایده آل و معرفی برخی از بهترین برندها و مدل ها، به شما در خرید چرخ خیاطی خانگی کمک می کنیم.

 

ویژگی های بهترین چرخ خیاطی خانگی

برای انتخاب و خرید بهترین چرخ خیاطی های خانگی، باید ویژگی هایی را در نظر بگیرید که برای یک چرخ خیاطی خوب ضروری است. از جمله این ویژگی ها عبارتند از:

  • تعداد و نوع دوخت: بهترین چرخ خیاطی خانگی، چرخی است که تعداد و نوع دوخت موردنظر شما را داشته باشد.
  • گارانتی: داشتن گارانتی از ویژگی های اصلی و مهم بهترین چرخ خانگی است.
  • برند: بهترین چرخ خیاطی ها معمولا از برندهای معتبر و پرطرفدار هستند.
  • اندازه و وزن: چرخ خیاطی خانگی بهتر است وزن کمی داشته باشد تا به راحتی حمل شود. همچنین بهتر است اندازه ای متناسب با فضای ما داشته باشد.
  • میزان صدا: سروصدای کم چرخ خیاطی از فاکتورهای مهم چرخ خانگی است.

 

بهترین برندها برای خرید چرخ خیاطی خانگی

انتخاب برند برای خرید از بین انواع متنوع چرخ خیاطی های خانگی، برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است. اما در این میان برندهای با کیفیت و محبوبی وجود دارند که می توانید از میان این برندها، طبق سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.
برای مثال برند ژانومه و کاچیران، از جمله برندهای معروفی هستند که چرخ خیاطی های خانگی قدرتمندی را در انواع مدل ها تولید می کنند؛ تا کاربران بتوانند با هر سلیقه و نیازی از این چرخ ها استفاده کنند.
مارشال، جانتک و برادر نیز از دیگر برندهایی هستند که چرخ خیاطی های خانگی با کیفیت و با دوامی را تولید می کنند. اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی خانگی با قیمتی مناسب هستید، این برندها گزینه های مناسبی هستند.

معرفی چند نمونه از بهترین چرخ خیاطی های خانگی

همانطور که گفته شد انتخاب و خرید چرخ خیاطی خانگی مناسب و خوب، به دلیل مدل های متنوع موجود در بازار چالش برانگیز و گیج کننده خواهد بود. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید چرخ خیاطی، نیاز و خواسته های خود را مشخص کنید. برای مثال انتظار دارید چرخ خیاطی خانگی شما چه قابلیت هایی داشته باشد.
ما در ادامه این بخش به معرفی و بررسی مختصر قابلیت های برخی از بهترین چرخ خیاطی های خانگی می پردازیم تا شما را برای خرید راهنمایی کنیم.

چرخ خیاطی پرنسس مارشال مدل 940S

چرخ خیاطی پرنسس مارشال، چرخ خیاطی مکانیکی برای مصارف خانگی است که ساخت کشور تایوان است. این چرخ خیاطی دارای 36 برنامه دوخت است که همین تنوع دوخت، آن را به چرخی محبوب تبدیل کرده است. سوزن نخ کن، بازوی آزاد متحرک و دوخت جا دکمه از دیگر ویژگی های این چرخ است.

چرخ خیاطی کاچیران رز مدل 210 (پلاس)

چرخ خیاطی کاچیران رز مدل 210 (پلاس) از چرخ خیاطی های خانگی باکیفیت و کاربردی است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. موتور قدرتمند، کاربری آسان، سیستم های اتوماتیک مانند سیستم سوزن نخ کن خودکار، سیستم ماسوره از رو، چراغ LED و… از جمله این ویژگی ها هستند.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1412

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1412 دارای 14 نوع دوخت است که برای مصارف خانگی مناسب است. این چرخ خیاطی دارای سوزن نخ کن اتومات و سیستم قاب ماکو نیم دور نیز می باشد. گلدوزی، دکمه دوزی، زیپ دوزی، لبه دوزی، جا دکمه دوزی و… قابلیت های متنوع دوخت این چرخ خیاطی هستند.

چرخ خیاطی پرنسس مارشال مدل 840S

چرخ خیاطی پرنسس مارشال مدل 840S به چرخ خیاطی 25 کاره معروف است، چرا که دارای 25 مدل دوخت است. این چرخ خیاطی برای مصارف خانگی و دوخت هایی همچون ساده دوزی، گلدوزی، زیپ دوزی، تکه دوزی و دکمه دوزی کاربرد دارد.

چرخ خیاطی کاچیران رز مدل 210

چرخ خیاطی کاچیران رز مدل 210 از انواع چرخ خیاطی های مکانیکی برای مصارف خانگی است که دارای 10 برنامه دوخت است. این چرخ دارای طول دوخت 4 میلی متر و عرض دوخت 5 میلی متر است. امکان تنظیم طول دوخت، جنس بدنه آلومینیومی، دوخت سر قائمی و… از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *