بهترین مدل چرخ خیاطی خانگی ✔️ [معرفی 5 برند محبوب و کارآمد]

 

بهترین مدل چرخ خیاطی خانگی بسته به انتظاراتی که شما از چرخ خیاطی دارید، می‌ تواند متفاوت باشد. در حال حاضر انواع مختلفی از چرخ خیاطی خانگی با امکانات جانبی مختلف برای استفاده های گوناگونی طراحی شده است که می‌ توانید برای مصارف روزمره خود از آنها استفاده کنید. این چرخ خیاطی ها در عین راحتی هنگام کار، باید دارای قابلیت های کافی هم باشند تا پاسخگوی نیاز خیاطی در خانه باشند. اگر شما هم در انتخاب مدل چرخ خیاطی مورد نظر خودتون تردید دارید با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین مدل هایی که برای مصارف خانگی در بازار وجود دارند را معرفی کنیم.

 

برندهای محبوب و بهترین مدل های چرخ خیاطی خانگی

امروزه انواع مختلفی از کمپانی های ایرانی و خارجی، مشغول به تولید انواع چرخ خیاطی هستند. بعضی از این مدل ها آپشن های بیشتری دارند و طبق آمار، رضایت بیشتری را به خود جلب کرده اند. در حال حاضر درصد بزرگی از بازار چرخ خیاطی خانگی ایران را برند های: کاچیران، مارشال، ژانومه، جانتک، برادر و… تصرف کرده اند.

 

کاچیران

یک برند نام آشنا و با کیفیت ایرانی است که مدل های چرخ خیاطی های یاسمین، نیولایف و رز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. چرخ خیاطی کاچیران در بین 100 برند برتر تولید کننده ایرانی هم قرار دارد.

چرخ خياطي كاچيران نيولايف 3064

این چرخ خیاطی یک گزینه عالی برای انجام کارهای خیاطی خانگی است. شما می‌ توانید 58 مدل دوخت مختلف را با استفاده از این چرخ خیاطی پیاده کنید. در چرخ خياطي كاچيران نيولايف 3064 قابلیت تنظیم عرض دوخت برای شما وجود دارد. از مهم ترین قابلیت های آن توانایی دوخت دو سوزنه است. بازوی آزاد چرخ خياطي كاچيران نيولايف 3064 می‌ تواند دوخت حلقوی را انجام دهد و دوختن جا دکمه، زیپ و… هم امکان پذیر است. علاوه بر موارد گفته شده، این چرخ خیاطی درجه تغییر دوخت بخیه، جعبه قطعات لوازم خانگی و دو سال گارانتی هم دارد.

 

مارشال

دفتر اصلی برند مارشال در کشور تایوان واقع است. این شرکت درصد بالایی از محصولات خود را که کیفیت مناسبی دارند، از جمله چرخ خیاطی مارشال را به ایران صادر می‌کند.

چرخ خیاطی الیسا مارشال 12 کاره مدل 740E

چرخ خیاطی الیسا مارشال 12 کاره مدل 740E، یکی از چرخ خیاطی های قوی خانگی است که می‌توانید با آن ظریف دوزی های مختلف را انجام دهید. انواع سر دوزی، دوخت پارچه های ضخیم و پس دوزی با استفاده از این چرخ خیاطی وجود دارد. به علاوه شما می‌توانید دوختن انواع دکمه و جادکمه، زیپ، زیگزاگ، گلدوزی، تکه دوزی و… را با کمک این چرخ خیاطی انجام دهید.

 

ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه یک برند چرخ خیاطی استوک تایوانی است که توانسته رضایت بالایی را در میان مصرف کنندگان چرخ خیاطی خانگی کسب کند.

چرخ خیاطی استوک تایوانی ژانومه مدل 3102E

چرخ خیاطی استوک تایوانی مدل 3102E توانایی دوخت بیش از 12 مدل حاشیه دوزی دارد که برای دوخت انواع رومیزی ها و لباس ها می‌تواند کارایی زیادی داشته باشد. به علاوه این چرخ خیاطی دارای 2 مدل دوخت ترکیبی است و دارای اهرم فشار پایه برای راحتی کار با چرخ است. اهرم کشش نخ در این چرخ خیاطی هنگام دوخت بسیار موثر است. به علاوه این دستگاه مجهز به سیستم ژتونی و امکان تنظیم طول دوخت است.

 

جانتک

بدنه محکم تولیدات این شرکت باعث شده تا چرخ خیاطی جانتک از طول عمر بالایی برخوردار باشند. این شرکت برای ساخت تولیدات خود از فایبر گلاس و آلومینیم برای جنس بدنه استفاده می‌ کند.

چرخ خیاطی جانتک مدل 1012 پلاس

این چرخ خیاطی دارای عرض دوخت 5 میلی متری است که برای بسیاری از دوخت های ظریف مورد نیاز است. طول دوخت 4 میلیمتری، سرعت دوخت بسیار بالای 500 در دقیقه و توانایی دوخت ساده و زیگزاگ از جمله قابلیت های دیگر چرخ خیاطی جانتک مدل 1012 پلاس است. 14 نوع دوخت و سیستم ماکو تمام فلز از دیگر امکانات این چرخ خیاطی است. ژرسه دوزی، لبه دوزی، قابلیت دوخت جادکمه در 4 قدم، 14 نوع دوخت، توانایی دوخت پارچه های نازک، نصب انواع سوزن های سایز 9 الی 18 برای دوخت پارچه های مختلف و… از آپشن های این چرخ خیاطی هستند.

 

برادر

چرخ خیاطی برادر یکی دیگر از برند های خارجی است که تولیدات خود را به ایران صادر می‌ کند.

چرخ خیاطی گلدوزی کامپیوتری 10 سوزنه برادر مدل PR100

این چرخ خیاطی دارای سرعت دوخت 1000 دوخت در دقیقه است که برای انجام کارهای خیاطی بسیار مناسب است. سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک، صفحه لمسی LCD رنگی و بازویی آزاد از جمله دیگر امکانات چرخ خیاطی گلدوزی کامپیوتری 10 سوزن برادر مدل PR1000 است. توان موتور این دستگاه بالا است و با حداقل صدا کار می‌ کند. امکان دوخت انواع پارچه های نازک تا ضخیم با این دستگاه وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *