بهترین مدل اتو مخزن دار صنعتی [لیست 10 تایی بهترین برندها]

اتو مخزن دار صنعتی که در بازار برندهای مختلفی دارد، یکی از تجهیزات مورد نیاز برای خیاطان حرفه ای می باشد. این اتوها دارای تکنولوژی سیم جمع کن هستند و ظرفیت مخزن و قدرت بخار بسیار بالایی دارند. به طوری که قادرند با هر بار پر کردن تا چند روز کار نمایند و به علت مخزن بزرگی که دارند نیاز نیست چندین بار آن ها را پر کنید. همچنین با بخار خوبی که ایجاد می کنند فرآیند اتوکشی را آسان تر می نمایند.

بهترین مدل ها و برندهای اتو مخزن دار صنعتی

انواع اتو مخزن دار صنعتی موجود در بازار بسیار متنوع هستند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به همین علت بهتر است با توجه به نیازی که دارید اتویی را انتخاب کنید که کارایی مد نظر شما را داشته باشد.

اتو مخزن دار سیلتر ترک 1 لیتری SPR_MN2000

این اتو که ساخت کشور ترکیه است دارای استاندارد های CE اروپا، استاندارد جهانی PSE و ایزو 9001 و 14000 است. اتو مخزن دار سیلتر ترک قابلیت اتوکشی پارچه های معمولی، نازک و ضخیم، حریر و پرده را دارد. توان مصرفی آن 800 وات است و ولتاژ ورودی آن 220 ولت است. قدرت زیاد در پخش بخار، مخزن استیل ضد رسوب و ضد زنگ از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود.

اتو بخار سرمی اینترکات مدل ES300

این اتو بخار با گنجایش 3 لیتری خود و مخزن قابل حمل و سبکی که دارد یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است. این اتو قفل کودک و قابلیت قطع کردن خودکار بخار آب را ندارد ولی با این وجود اتو بخار سرمی اینترکات سیستم خودکار بخار آب را داراست و قدرت فوق العاده ای در پخش بخار دارد. جنس کفه آن نسوز است و توان مصرفی آن 1000 وات است.

اتو بخار مخزن دار دو لیتری دومنا مدل RC370

اتو دو لیتری دومنا از بهترین اتو بخارهایی است که ساخت اروپاست و زمان آماده شدن آن تنها 12 دقیقه طول می کشد! همچنین کفی آن از جنس کروم و دارای رده مصرف انرژی A می باشد. این اتو با توانایی منحصر به فردش می تواند تا 4 ساعت به شکل مداوم کار کند. بعلاوه دارای لوازم جانبی خوبی مانند: محافظ اتو، پیمانه، قیف و آنتن نیز می باشد. اتو دومنا مجهز به سیستم بوستر تشدید بخار است که آن را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است.

 

اتو بخار مخزن دار ابتیما OM_660W

اتو بخار ابتیما ساخت کشور چین است. سیستم خودکار بخار دارد و و سیستم پخش بخار آن می تواند به صورت 1.5 ساعت به طور مدام کار کند. همچنین قابلیت قطع خودکار بخار را داراست و دارای کفی نسوز است که پارچه را برق نمی اندازد! از اقلام همراه اتو ابتیما می توان به وجود قیف اشاره کرد. این اتو در رده اتو های مخزن دارِ کم حجم و کم مصرف است.

اتو بخار مخزن دار استرالوکس مدل 2300

این اتو ساخت کشور ایتالیا می باشد. عملکرد آن بسیار خوب است به طوری که به هیچ عنوان بر روی پارچه برق نمی اندازد. دارای بخار دهی پیوسته به مدت سه ساعت است! اتو مخزن دار استرالوکس مجهز به سیستم تنظیم خروجی فشار آب است و آنتن چپ دست و راست دست نیز دارد. یکی از ویژگی های خاص این اتو سیستم ضد چکه است، به طوری که هنگام بخار دهی به هیچ عنوان قطره های آب از اتو خارج نمی شود.

اتو بخار مخزن دار سیمرغ 3.5 لیتری مدل 1035

اتو سیمرغ ساخت کشور ترکیه است. سیستم پخش بخار آن یک ساعت به طور مداوم کار می کند. جنس کفی آن نسوز است و فشارسنج ندارد. این اتو چراغ راهنمای ترموستات و قابلیت قطع خودکار بخار را داراست. از دیگر ویژگی های آن می توان به مخزن استیل و ضد زنگ آن و قابلیت اتوکشی برای انواع پارچه اشاره کرد.

اتو بخار مخزن دار غزال مدل 2003

کشور سازنده اتو غزال، کشور ترکیه است. این اتو قابلیت اتوکشی انواع پارچه را داراست و سیستم خودکار بخار را نیز دارد. اتوی غزال می تواند پخش بخار را به صورت پیوسته به مدت یک ساعت داشته باشد. اتو غزال چراغ راهنمای ترموستات و فشار سنج نیز دارد. از دیگر ویژگی های خوب غزال می توان به زمان کوتاهِ آماده شدن آن اشاره کرد که کمتر از یک دقیقه است!

اتو بخار مخزن دار باتیستلا 2/1

کشور سازنده این اتو ایتالیاست. در واقع طراحی خاص، بدنه ضد زنگ و تمام استیل، قدرت پخش بسیار بالای بخار، قابلیت قطع خودکار بخار و چراغ راهنمای ترموستات آن را به گزینه ای مطلوب برای فعالیت های کارگاهی تبدیل کرده است. زمان آماده سازی اتو باتیستلا کمتر از بیست دقیقه است.

اتو بخار مخزن دار ماکان مدل 1940

این اتو ساخت کشور ایران است. کفه سرامیکی اتو ماکان باعث حرکت بسیار روان آن بر روی انواع پارچه می شود. اتو ماکان قابلیت بخار دهی عمودی دارد که بدون خارج کردن لباس از چوب لباسی می توان به راحتی آن ها را اتو کرد. سیستم ضد رسوب اتو ماکان فوق العاده است، در اتوهای معمولی تر امکان وجود جرم آب در مخزن وجود دارد، اما در این مدل رسوب بر روی میله مخصوصی که تعبیه شده قرار می گیرد که به راحتی خارج شده و تمیز می گردد.

اتو مخزن دار مگما 5/3 لیتری مدل 1035

اتو مگما ساخت کشور ترکیه است. رده مصرف انرژی آن B می باشد. مجهز به سیستم بخار خودکار و کفی نسوز است. در زمان کمی برای اتوکشی آماده می شود و مهمترین ویژگی اش قدرت تولید بخار فوق العاده اش می باشد که موجب رضایت خریداران شده است.

 

معیار های یک اتو مخزن دار خوب

گرچه اتوهای مخزن دار بسیار متنوع هستند اما برای یک خرید خوب باید به معیار هایی چون: مصرف بهینه انرژی، جنس کفی مرغوب اتو، سرعت عمل بالا در اتو کشی، سیستم ضد رسوب، قابلیت اسپری کردن آب بر روی پارچه، بخاردهی فوق العاده و وزن دستگاه توجه کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *