بهترین برند چرخ خیاطی[۵ مورد از برترین چرخ خیاطی های دنیا]

اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی خانگی و صنعتی باشید با برندهای مطرح و بزرگی روبرو خواهید شد. هر یک از این برندها تاریخچه بزرگی را در ساخت دستگاه های چرخ خیاطی و لوازم آن به دوش می کشند. سعی داریم تا بهترین چرخ خیاطی های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم و اطلاعات لازم برای داشتن انتخابی درست در جهت خرید یک چرخ خیاطی با کیفیت را به شما یادآوری کنیم. برندهای زیر از مهم ترین و با کیفیت ترین برندهای فعال چرخ خیاطی در بازار ایران هستند.

ژانومه

 

بهترین برند چرخ خیاطی : ژانومه

ژانومه یک برند جهانی چرخ خیاطی است که فعالیت خود را در سال 1921 در توکیو ژاپن شروع کرده است. محصولات این برند در حال حاضر در 3 کشور ژاپن، تایوان و تایلند ساخته می شود و به بازارهای جهانی صادر می گردد. چرخ خیاطی های ژانومه بیش از 50 سال است که در ایران شناخته شده اند و کیفیت بسیار بالایی در ساخت دارند. این شرکت محصولات خود را در 2 سری چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی به تمامی بازارهای جهانی عرضه می کند.

جک

 

بهترین برند چرخ خیاطی : جک

برند جک یک برند چینی است که فعالیت خود را در زمینه ساخت چرخ خیاطی های صنعتی از سال 1995 آغاز کرده است. کیفیت بالای چرخ خیاطی جک موجب شده است تا بسیاری از شرکت ها و کارگاه های فعال در جهان از این برند در تولید پوشاک استفاده کنند. محصولات این برند به سراسر بازارهای جهان عرضه می شوند و ایران نیز یکی از بازارهای مهم این برند محسوب می گردد. این برند با ایجاد نوآوری سبب تحول بزرگی در صنعت پوشاک چین شد و حتی توانست بر بازارهای جهانی تاثیر بگذارد.

کاچیران

 

بهترین برند چرخ خیاطی : کاچیران

برند کاچیران تنها برند ایرانی سازنده انواع چرخ خیاطی است که از سال 1359 تاکنون در حال فعالیت است. این برند با تولید انواع چرخ خیاطی های با کیفیت توانسته است تا قسمتی اعظمی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. محصولات این شرکت از تمامی استانداردها و تکنولوژی روز دنیا برخوردار هستند و به 35 کشور صادر می شوند. این برند از محبوبیت زیادی در بین ایرانیان برخورد است. چرخ خیاطی کاچیران توانسته است 300مرکز پس از فروش در ایران را ساماندهی کند و نیاز های خریداران محصولات خود را با ارائه خدمات پس از فروش و قطعات با کیفیت تامین نماید.

مارشال

 

بهترین برند چرخ خیاطی : مارشال

برند مارشال یکی از برندهای نام آشنا در صنعت دوخت و دوز است. این برند تایوانی به دلیل کیفیت ساخت بالا و تنوع در محصولات چرخ خیاطی مارشال توانسته است محبوبیت زیادی را در سراسر جهان کسب کند. قیمت به صرفه محصولات این برند سبب شده است تا افراد زیادی مشتاقانه محصولات مارشال را در سبد خرید خود قرار دهند.

رویانگ

 

بهترین برند چرخ خیاطی : رویانگ

چرخ خیاطی رویانگ از سری محصولات با کیفیت موجود در بازار ایران است. محصولات این شرکت چینی از کیفیت بسیار بالایی در ساخت برخوردار هستند و تمامی قطعات استفاده در محصولات این برند اختصاصی تولید می گردند. این برند همواره و به طور منظم توانایی خود را برای رقابت با برندهای جهانی ارتقا می دهد و از هیچ تکنولوژی ای در ساخت محصولات خود فروگذار نیست. چرخ خیاطی های رویانگ در قالب راسته دوز، میاندوز، سردوز و کامپیوتر طراحی و تولید می شوند.

 

فاکتورهای مهم در انتخاب برند

 

فاکتورهای مهم در انتخاب برند

در هنگام خرید یک چرخ خیاطی با برند معتبر باید به نکات زیادی توجه کرد. توجه به نکات مهم در خرید می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند و قدرت شما را در تولید انواع پوشاک ارتقا ببخشد. پس قبل از خرید چرخ خیاطی از برندهای معتبر به نکات زیر توجه کنید.

نوع کاربری

ابتدا باید بدانید که چرخ خیاطی صنعتی تنها با یک ویژگی طراحی و تولید می شوند و از آنها نمی توان در تمامی دوخت ها استفاده کرد. اما چرخ خیاطی های خانگی این توانایی را دارند تا چندین کار را با هم انجام دهند.

بودجه

اگر بودجه تان محدود است و به تازگی می خواهید وارد صنعت مد و لباس شوید، بهتر است یک چرخ خیاطی خانگی تهیه کنید تا با تمرین کردن بتوانید مهارت خود را رشد دهید. از طرفی دیگر چرخ خیاطی های صنعتی مناسب افرادی است که بطور حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند و نیازی نیست در شروع کار هزینه زیادی را متحمل شوید.

کیفیت

کیفیت ساخت با بودجه ارتباط مستقیمی دارد، پس اگر بودجه مناسبی داشته باشید دستتان برای انتخاب مدل های زیادی باز خواهد بود. به طور معمول کیفیت چرخ خیاطی های صنعتی به مراتب بیشتر از چرخ خیاطی خانگی است. چرا که این محصولات بطور مداوم تحت فشار کار می کنند و در ساخت آنها از فلزات مستحکم استفاده می شود.

خدمات پس از فروش

پس از انتخاب کردن مدل ننها باید توجه تان را معطوف به خدمات پس از فروش کنید. شما باید از برندی خرید کنید که کیفیت خود را تضمین کند و در صورت خرابی تمامی قطعات را هم تراز با قطعه اصلی در اختیارتان قرار دهد. این امر حتی در سرویس دوره ای دستگاه مهم تلقی می شود و عمر دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *