ارزان ترین چرخ خیاطی های خانگی ✅

یافتن چرخ خیاطی خانگی ارزان برای خرید، به خصوص برای افراد مبتدی و کسانی که بودجه محدودی دارند، به دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است. اما نگران نباشید چرا که امروزه چرخ خیاطی های زیادی برای هر سلیقه و بودجه ای وجود دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی چند چرخ خیاطی خانگی ارزان قیمت بپردازیم.

معرفی انواع مختلف چرخ خیاطی خانگی ارزان قیمت

بهتر است قبل از خرید چرخ خیاطی خانگی ارزان قیمت، با انواع مختلف چرخ خیاطی خانگی آشنا شوید. تا با توجه به ویژگی های هریک از انواع چرخ خیاطی های خانگی، بتوانید چرخ خیاطی مناسب با نیاز و بودجه خود را انتخاب کنید. از انواع چرخ خیاطی های خانگی می توان به چرخ خیاطی های دیجیتالی، مکانیکی و برقی اشاره کرد که در ادامه به بررسی هریک از آنها می پردازیم.

چرخ خیاطی دیجیتالی

اگر برای مصارف خانگی خود به دنبال چرخی حرفه ای و پیشرفته هستید، پیشنهاد ما به شما خرید چرخ خیاطی خانگی دیجیتالی یا کامپیوتری است. با مدل های کامپیوتری، می توانید دوخت و دوز ها را با سرعت بالا و تنظیمات دقیق و حرفه ای انجام دهید. در این نوع از چرخ خیاطی ها، انواع مدل های دوخت در دسترس شما خواهد بود.

چرخ خیاطی مکانیکی

چرخ خیاطی های مکانیکی یا دستی، از انواع قدیمی چرخ خیاطی های خانگی هستند. چرخ خیاطی های مکانیکی معمولا ارزان تر هستند و نیازی به برق ندارند، زیرا برای دوخت نیاز است خودتان آن را بچرخانید. چرخ های مکانیکی به دلیل جنس بدنه مقاوم، طول عمر بالاتری دارند و بسیار بادوام هستند. از این چرخ ها برای دوخت های ساده استفاده می شود.

چرخ خیاطی برقی

چرخ خیاطی های برقی که از انواع چرخ های خانگی محسوب می شوند، با استفاده از پدال کار می کنند. چرخ خیاطی های برقی نسبت به چرخ خیاطی های مکانیکی سرعت و دقت بالاتری در دوخت دارند. اما توجه داشته باشید که قیمت بالاتری دارند و برای دوخت نیاز به برق دارند.

 

بهترین مدل های چرخ خیاطی خانگی با قیمت ارزان

درمیان انواع متنوع برندها و مدل های چرخ خیاطی خانگی، انتخاب یک مدل چرخ خیاطی باکیفیت و با قیمت مناسب کار دشواری است. اما ما در این بخش برای راحتی کار شما، به معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مدل های چرخ خیاطی خانگی ارزان قیمت می پردازیم.

چرخ خیاطی الیسا مارشال مدل 730E

چرخ خیاطی الیسا مارشال مدل 730E جز چرخ خیاطی های خانگی ارزان قیمت است که از استحکام بالایی برخوردار است و معمولا می توان از آن برای دوخت انواع پارچه ها استفاده کرد. این چرخ دارای 49 مدل دوخت است و به دلیل داشتن پدال دو سرعته، امکان کنترل سرعت دوخت برای شما مهیا شده است.

چرخ خیاطی جانتک مدل K600

چرخ خیاطی جانتک مدل K600 دارای 32 مدل برنامه دوخت متنوع است و قابلیت دوخت 70 مدل ترکیبی را نیز دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این چرخ خیاطی، می توان به صدا و لرزش کم آن اشاره کرد.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 440

این مدل از چرخ خیاطی های خانگی ژانومه، قیمت مناسبی دارند و برای ساده دوزی کاربرد دارند. این چرخ خیاطی، از انواع چرخ های مکانیکی محسوب می شود. گارانتی طلایی سه ساله، قابلیت تنظیم طول دوخت و دوخت سر قائمی از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی است.

چرخ خیاطی ژانومه تایوانی مدل 610

چرخ خیاطی ژانومه تایوانی مدل 610، چرخ خیاطی مکانیکی مناسب برای مصارف خانگی است. این چرخ خیاطی دارای 14 برنامه دوخت است و امکان تنظیم طول دوخت را نیز دارد. این چرخ خیاطی کاربردهای زیادی از جمله برای گلدوزی، ساده دوزی، جا دکمه دوزی، پس دوزی، لبه دوزی و… دارد.

چرخ خیاطی جانتک مدل 1012 پلاس

چرخ خیاطی جا%